معرفی انواع بستنی ها

معرفی انواع بستنی ها

بستنی ها همانطور که ذکر شد انواع گوناگونی دارد. شما می توانید این بستنی ها را در منزل نیز برای عزیزان خود تهیه کرده و با آنان نوش جان کنید. البته بستنی ها بر حسب سلیقه سرو می شوند و هر فردی طرفدار نوع خاصی از بستنی می باشد. بستنی ها واقعا اگر در منزل تهیه شوند بسیار خوشمزه تر و دلچسب تر هستند فقط کمی سلیقه و هنر می خواهد. شما می توانید آموزش طرز تهیه انواع کیک ها را نیز در صورت علاقمندی مطالعه نمایید.

طرز تهیه انواع بستنی
طرز تهیه انواع بستنی

آموزش و طرز تهیه انواع بستنی در این مقاله آورده شده است.

طرز تهیه بستنی سنتی زعفرانی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی سنتی زعفرانی
طرز تهیه بستنی زعفرانی

بستنی زعفرانی یکی از دسر های اصیل و قدیمی برای ما ایرانی هاست. دسر بستنی زعفرانی در تمام دنیا طرفدار دارد. زعفران بدلیل خواصی که دارد مصرف آن شدیدا توصیه می گردد ولی در مصرف آن نباید زیاده روی کرد. با مطالعه این رسپی می توانید بسادگی بستنی زعفرانی را در منزل تهیه کرده و با عزیزان خود میل کنید.

طرز تهیه بستنی کیوی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی کیوی
طرز تهیه بستنی کیوی

بستنی کیوی یکی از پرطرفدار ترین بستنی در تمام دنیاست. افرادی که به کیوی علاقمند هستند حتما از این بستنی خوششان خواهد آمد. اگر این بستنی را تهیه نکرده اید ، اکنون وقت آن است تا در منزل این بستنی کیوی را تهیه کرده و از آن لذت ببرید. هنر آشپزی چندین بخش دارد. یکی از این بخش ها ساخت بستنی است. طرز تهیه انواع بستنی با کیوی در این بخش آورده شده است.

منبع : https://1touchfood.com/%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C/